close







Hey, you once called me your baby

嘿,你曾經叫我你的寶貝,

say it for the last time

再叫我最後一次吧

with all your strength and meaning it this time

這次請你用盡全心全意且認真的叫我。

Hey, you once promised me the world

嘿,你曾經承諾要給我全世界

but I never asked for it

但我其實不曾跟你要求過

but I never asked for it

不曾跟你要求過

Hey, you once praised me beautiful

嘿,你曾經讚美我是如此美麗

why I’d get get weaker

但為何如今我越來越孱弱

why would I get weaker

越來越孱弱

Oh please, please don’t,

噢!請不要這樣,

I am so scared, scared you’re too perfect for me

我是如此的害怕,害怕對我來說你太過於完美

or am I too naive for you

對你而言我過於幼稚而配不上你

Either way it’s too late

不管怎樣,如今已經太遲

too late for regrets, I’m hurt

後悔已來不及,我好受傷

leave me out of love

讓我離開你的愛吧

leave love out, leave me out

讓我離開

hey, let’s just pretend

嘿,我們來假裝吧

nothing ever happened

裝作一切都沒有發生過

nothing ever happened

一切都沒有發生過

arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()