I cannot take this anymore
我再也受不了了
I'm saying everything I've said before
我現在說的話我根本以前早就說過
All these words they make no sense
但看來這些話根本被當作廢話
I find bliss in ignorance
我發現其實裝做不知道其實還比較快樂
Less I hear the less you'll say
因此我逃避去聽,而你也越來越不願意講
But you'll find that out anyway
可是總有一天你會發現我在逃避
Just like before...
就像之前一樣

Everything you say to me
你對我說的一字一句
Takes me one step closer to the edge
將我一步一步的推向懸崖邊
And I'm about to break
而我即將要崩潰
I need a little room to breathe
我想要稍微喘息一下
Cause I'm one step closer to the edge
因為我又向懸崖邊更靠近了一步
And I'm about to break
我覺得我快要崩潰了

I find the answers aren't so clear
我發現我不確定這是不是對的解決方式
Wish I could find a way to disappear
可是我希望我能找到個方式消失
All these thoughts they make no sense
因為再怎麼想也都沒有意義了
I find bliss in ignorance
我發現無知才會比較快樂
Nothing seems to go away
因為似乎所有回憶都不會停止
Over and over again
重複著一遍又一遍


arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()