Something's just isn't right, I can feel it inside
我可以查覺到,有些事情從根本上已經不太對勁
The truth isn't far behind me, you can't deny
你無法否認,我其實已經差不多知道是怎麼回事了
When I turn the lights out
當我關上燈
When I close my eyes
當我閉上雙眼
Reality overcomes me
現實它淹沒了我
I'm living a lie
原來我只是活在個謊言裡

When I'm alone
當我獨處的時候
I feel so much better
我甚至還覺得好受許多
And when I'm around you
而當我在你身邊的時候
I don't feel
我卻如此難過

Together
繼續在一起吧
It doesn't feel right at all
可是所有感覺都已經不對
Together
繼續在一起吧
Together we've built a wall
可是我們卻已經一起築了一道牆
Together holding hands we'll fall
繼續牽著彼此的手只會使我們的一切更糟
Hands we'll fall
繼續變得更糟

This has gone on so long
這一切已經拖了這麼久
I realize that I need
我發現
Something good to rely on
我需要一些能夠幫助我
Something for me
讓我依靠的東西

When I'm alone
當我獨處的時候
I feel so much better
我甚至還覺得好受許多
And when I'm around you
而當我在你身邊的時候
I don't feel
我卻如此難過

Together
繼續在一起吧
It doesn't feel right at all
可是所有感覺都已經不對
Together
繼續在一起吧
Together we've built a wall
可是我們卻已經一起築了一道牆
Together holding hands we'll fall
繼續牽著彼此的手只會使我們的一切更糟
Hands we'll fall
繼續變得更糟

My heart is broken
心已經死了
I'm lying here
而我還留在這
My thoughts are choking on you, my dear
親愛的,如今我的思緒還因為你在糾結


arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()