It might not be the right time
或許這並不是個好時機
I might not be the right one
或許我並不是那個對的人
But there's something about us I want to say
但我想說些有關我們的事情
Cause there's something between us anyway
總之是因為我們之間有點似有若無

I might not be the right one
或許並我不是那個對的人
It might not be the right time
或許並這不是個好時機
But there's something about us I've got to do
但我必須為我們的關係採取某些行動
Some kind of secret I will share with you
而這些秘密我會告訴你

I need you more than anything in my life
你就是我一生中最需要的
I want you more than anything in my life
你就是我一生中最想要的
I'll miss you more than anyone in my life
你會是我一生中最想念的
I love you more than anyone in my life
你就是我一生中最深愛的


arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()