Your fingertips across my skin
你的指尖輕滑過我的肌膚
The palm trees swaying in the wind
棕櫚樹在風中搖曳
Images
我回憶著那些畫面
You sang me Spanish lullabies
你為我唱西班牙晚安曲
The sweetest sadness in your eyes
眼中帶著你最甜蜜的憂傷
Clever trick
這是你擅長的技倆


Well, I never want to see you unhappy
好吧!我從來不願見到你不開心
I thought you'd want the same for me
我以為你也為我這麼想

Goodbye, my almost lover
再見了,我無緣的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了,我無法成真的夢
I'm trying not to think about you
我正努力的不去想念你
Can't you just let me be?
你為什麼不能讓我如願呢?
So long, my luckless romance
永別了,我這段不幸的愛情
My back is turned on you
我已經轉身離開你
Should've known you'd bring me heartache
我早該知道你只會為我帶來心痛
Almost lovers always do
無緣的戀人總是如此

We walked along a crowded street
我們走在擁擠的街道上
You took my hand and danced with me
你牽起了我的手與我共舞
Images
我回憶著那些畫面
And when you left, you kissed my lips
當你離去的時候,你吻了我的雙唇
You told me you would never, never forget these images
你告訴我你永遠不會忘掉這些回憶
No
絕對不會

Well, I never want to see you unhappy
好吧!我從來不願見到你不開心
I thought you'd want the same for me
我以為你也為我這麼想。

Goodbye, my almost lover
再見了,我無緣的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了,我無法成真的夢
I'm trying not to think about you
我正努力的不去想念你
Can't you just let me be?
你為什麼不能讓我如願呢?
So long, my luckless romance
永別了,我這段不幸的愛情
My back is turned on you
我已經轉身離開你
Should've known you'd bring me heartache
我早該知道你只會為我帶來心痛
Almost lovers always do
無緣的戀人總是如此

I cannot go to the ocean
當我在海邊的時候
I cannot drive the streets at night
當我在夜晚開著車的時候
I cannot wake up in the morning
當我在清晨醒來的時候
Without you on my mind
都無法克制心裡不想到你
So you're gone and I'm haunted
這也是為什麼你離開了但我還卻在留戀
And I bet you are just fine
而我敢保證你現在一定還是過地很好



Did I make it that easy
難道我有讓這份感情,
To walk right in and out of my life?
變得如此輕易地在我生命中來去嗎?



Goodbye, my almost lover
再見了,我無緣的戀人
Goodbye, my hopeless dream
再見了,我無法成真的夢
I'm trying not to think about you
我正努力的不去想念你
Can't you just let me be?
你為什麼不能讓我如願呢?
So long, my luckless romance
永別了,我這段不幸的愛情
My back is turned on you
我已經轉身離開你
Should've known you'd bring me heartache
我早該知道你只會為我帶來心痛
Almost lovers always do
無緣的戀人總是如此



arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()