You keep your distance,
你保持著你的距離,
I can't deny you.
而我無法拒絕。
I got the feeling,
我感受到,
can't satisfy you.
我不符合你要的樣子。
I got your picture on the wall.
我想起了牆上你的那張照片,
I got the picture long gone.
我想起了那早已遠去的情景。
You keep your wishes,
你履行了你所希望的,
I'll keep my feelings.
而我會整理好我自己的感情。
There goes another one that kept me breathing.
這是另一個使我苟延殘喘著的原因。
I'm waiting for you,
我在等著你,
I know you're leaving.
雖然我知道你正在轉身離去。
I'll still adore you,
我會依舊愛著你,
You'll never need me.
雖然你不再需要我。

Hold on.
努力地撐著,
I've found another way to let you go, away.
我已經找到了另一個忘記你的方法。
Hold on.
努力地撐著,
You find another way to bleed my soul, away.
而你找到了另一個使我內心鮮血淋漓的方式。

The things you told me,
這些你要我,
To hear you speak.
好好聽你說的事情。
I'm burning slowly,
我感到我慢慢地燃燒殆盡,
I'm growing weak.
我感到我正在失去生氣。
You bring me closer to yesterday,
你使我更想念昨日,
Yesterday is a million miles away.
那昨日卻已經在遙遠的彼端。
Why can't you hear me?
為何你聽不到我說的話?
Why can't I sleep?
為何我無法入眠?
And I don't understand what keeps me breathing.
而如今我不知道是什麼令我繼續苟延殘喘著。
I'm waiting for you,
我在等著你,
I know you're leaving.
雖然我知道你正在轉身離去。
I'll still adore you,
我依舊會愛著你,
You'll never need me.
雖然你不再需要我。

Hold on.
努力地撐著,
I've found another way to let you go, away.
我已經找到了另一個忘記你的方法。
Hold on.
努力地撐著,
You find another way to bleed my soul, away.
而你找到了另一個使我內心鮮血淋漓的方式。


arrow
arrow
    全站熱搜

    jiji 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()